منتديات السويسرى
نكت بتموت من الضحك Ezlb9t10
منتديات السويسرى
نكت بتموت من الضحك Ezlb9t10
منتديات السويسرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت بتموت من الضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kareem
بيبى
بيبى
kareem

المساهمات : 2
ذكر

نكت بتموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: نكت بتموت من الضحك   نكت بتموت من الضحك Empty5/12/2009, 10:45 am

السلام
السلام
Laughing
محشش سمع ان الشيطان شاطر راح يدرس معاه
راح واحد محشش يقتل شرطي . بعد ما قتلوا اتصل بل الشرطة وقال : 112؟؟ قلوا الشرطي: نعم . قلوا المحشش: ايه انبسطوا صرطوا 111
محشش قاعد يفكر لحاله ويقول (ياترى أنا مواعد وحده الساعة ثنتين ولا مواعد ثنتين الساعه وحده)؟؟
محششين بحششو دخل شيخ عليهم قلهم (حرام عليكم) قالولو: وعليكم الحرام ورحمة الله وبركاته
مرة حشاش شاف الساعة واحدة قام باسها
شو هالصدفة... مسطول التقى بمسطول قاله: وين رايح؟ قاله: ما بعرف ,وأنت؟ قاله: ما بعرف. قاله : يعني بطريقي
اتنين مساطيل بيحششوا مع بعض فى غرفه لها بابين فالاول بيقول للتانى قوم هات لينا فحم فطلع من الباب الاول ودخل من الباب التانى وقاله عندكوا فحم قاله اقعد اقعد بعت واحد يجيب
محشش مسكته دوريه قالوليه اركب قال لاوالله البيت قريب
مرة اثنان مساطيل الأول بحكي لثاني الدنيا كلها مأسي الثاني برد عليه هو أنته مأسك اد أيه
واحد مسطول بيفتح الثلاجة ، لقي الجيلي بيهتز ...قال له : متخفش انا جاي آخد العصير بس
واحد مسطول فحصه دكتور قاله معك سرطان فى المخ قال المسطول : الله
اكبرمن وين اجانى المخ
مسطول بمسابقة المليون اتصل بصديق وقال له الو محمدين معانا 30 ثانية رايك احذف اجابتين او استخدم الجمهور
محشش ركب تاكسي وقاله: ودني بعيد عن الارض.

اخذه التاكسي ورماه في الصحراء وكان الحشاش نايم ويوم صحا شاف واحد يزحف وقال له الرجل: انا تعبان من الشمس

فقال الحشاش: تشرفنا... أنا أحمد من الأرض
واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية
مرة اتنين مساطيل مذيعة وقفتهم في الشارع سالت الاول ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مصر دي امي ..سالت التاني ، انت بتحب مصر ؟ قال ::عفوا مابحكي على أم صحبي
elswesry
.
.
elswesry

المساهمات : 810
ذكر

نكت بتموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت بتموت من الضحك   نكت بتموت من الضحك Empty5/12/2009, 1:07 pm

شكرا على النكت الاكثر من

روعة

يا كريم

تقبل مرورى

نكت بتموت من الضحك 425703 نكت بتموت من الضحك 425703
https://elswesry22.yoo7.com
kareem
بيبى
بيبى
kareem

المساهمات : 2
ذكر

نكت بتموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت بتموت من الضحك   نكت بتموت من الضحك Empty6/12/2009, 10:20 am

study

نكت بتموت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صوووووووووور موتتنى من الضحك
» صور اطفال تموت من الضحك
» يعلن السويسرى عن عدم مسؤليته عن اللى هيموت من الضحك
» | DVDr5 | فقط وحصريا على elswesry : فيلم الكوميديا " بنات العم " بطولة ثلاثي الضحك ابطال فيلم "سمير وشهير وبهير" نسخة rmvb + avi على اكثر من سيرفر